خانه داری

مطالبی جالب و کاربردی درباره خانه داری و کلی ترفند جذاب

خانه داری

مطالبی جالب و کاربردی درباره خانه داری و کلی ترفند جذاب

در این وبلاگ اطلاعات و مطالبی کاملا کاردبردی درباره خانه داری برای شما عزیزان گرد آوری می شود.

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین لوازم خانگی در زندگی امروز انسان یخچال است. این دستگاه بی نظیر مشکل نگهداری از مواد غذایی را تا حد زیادی برطرف کرده و به کمک آن می توان از فاسد شدن مواد غذایی برای مدت طولانی جلوگیری کرد. همراه با پیشرفت تکنولوژی یخچال نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است و شرکت های مختلف لوازم خانگی به تولید انواع این دستگاه پرداخته اند. یکی از برندهای معتبر یخچال فریزر در بازار برند آاگ می باشد. یخچال های آاگ به دلیل کیفیت بالا توانسته اند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کنند. ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال چرا دیواره داخلی یخچال دوقلو آاگ یخ می زند؟ بپردازیم. با ما همراه باشید.

  1. مشکل یخ زدن دیواره داخلی یخچال دوقلو آاگ
  2. علت یخ زدن دیواره داخلی یخچال دوقلو آاگ
  3. چرا دیواره داخلی یخچال دوقولو آاگ یخ می زند؛ گرفتگی فاضلاب

مشکل یخ زدن دیواره داخلی یخچال دوقلو آاگ

برند آاگ در تولید یخچال بسیار موفق بوده و یخچال های این شرکت توانسته اند یکی از پرفروش ترین ها در بازار می باشند. شرکت آاگ همه روز مدل های مختلفی از یخچال را وارد بازار می کند که یکی از بهترین آن ها مدل دوقلو می باشد. یخچال دوقلو یا ساید آاگ دارای یک یخچال جدا و یک فریزر جدا گانه است. پیش از آن که به پاسخ سوال چرا دیواره داخلی یخچال دوقلو آاگ یخ می زند؟ بپردازیم باید توضیحاتی را درباره این مشکل ارائه دهیم. اگر یخچال دوقلو آاگ دارید ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید که پس از مدتی استفاده دیواره داخلی یخچال شروع به یخ زدن می کند. در هنگام بروز این مشکل قسمت های نزدیک به فاضلاب یخچال در دیواره داخلی یخ زده و برای پاک کردن آن باید یخچال را خاموش کنید. در ادامه به توضیح علت این مشکل خواهیم پرداخت.

چرا دیواره داخلی یخچال دوقلو آاگ یخ می زند؟

علت یخ زدن دیواره داخلی یخچال دوقلو آاگ

در صورتی که دما به درستی تنظیم نباشد دیواره داخلی یخچال دوقولو آاگ یخ می زند. یکی از مهم ترین وظایف یخچال ایجاد محیطی سرد برای نگهداری مواد غذایی می باشد اما اگر این سرما بیشتر از حد نیاز باشد ممکن است مشکلاتی مانند برفک زدن و یخ زدن دیواره داخلی را برای یخچال ایجاد کند. در بسیاری از مواقع مردم به دلیل عدم آشنایی با یخچال آاگ خود درجه دمای آن را روی عدد اشتباهی تنظیم می کنند. تنظیم نبودن این درجه دما ممکن است باعث کاهش سرمایش و یا افزایش بیش از حد آن شود. بهترین درجه دما برای یخچال دوقلو آاگ روی 6 یا 7 می باشد.

مقاله پیشنهادی خانه داری بیان راهنمای استفاده از برنامه شستشوی سریع در ماشین لباسشویی در سایت روز پلاس مطالعه نمایید.

چرا دیواره داخلی یخچال دوقولو آاگ یخ می زند؛ گرفتگی فاضلاب

یکی از ویژگی های بی نظیر یخچال دوقلو آاگ قابلیت دیفراست یا سیستم برفک زدایی اتوماتیک می باشد. یخچال های جدید این برند دارای یک سیستم خودکار برای رفع برفک های یخچال هستند. سیستم دیفراست در زمان برفک زدن یخچال به صورت خودکار برفک ها را آب می کند. آب حاصل از رفع این برفک ها توسط فاضلاب یخچال به بیرون از دستگاه انتقال پیدا می کند. در بسیاری از مواقع اگر فاضلاب دچار گرفتگی شده باشد دیواره داخلی یخچال دوقولو آاگ یخ می زند. برای برطرف کردن این مشکل بهتر است گرفتگی فاضلاب را با استفاده از یک میل بافتنی برطرف نمایید. برای اطمینان از باز شدن مسیر لوله یک کتری آب جوش درون آن بریزید تا یخ زدگی های مسیر فاضلاب نیز رفع شود.

  • ۰۰/۱۱/۰۲
  • محمد باقر رهمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی