خانه داری

مطالبی جالب و کاربردی درباره خانه داری و کلی ترفند جذاب

خانه داری

مطالبی جالب و کاربردی درباره خانه داری و کلی ترفند جذاب

در این وبلاگ اطلاعات و مطالبی کاملا کاردبردی درباره خانه داری برای شما عزیزان گرد آوری می شود.

  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی از جمله مهم ترین و پراستفاده ترین لوازم خانگی می باشد که به علت صرفه جویی در زمان و انرژی همیشه مورد محبوبیت مردم قرار گرفته است. این دستگاه بی نظیر به کمک برنامه های شستشو انواع جنس لباس را بدون آسیب رسیدن به بافت آن ها می شوید. امروزهشرکت های مختلف لوازم خانگی دست به تولید ماشین لباسشویی زده اند که یکی از معتبرترین آن ها شرکت زیرووات می باشد. ماشین لباسشویی زیرووات یکی از پرفروش ترین ها در بازار بوده و به علت کیفیت بالا توجه بسیاری از مردم به این لباسشویی جلب شده است. ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال چرا ماشین لباسشویی زیروواتآب گیری نمی کند؟ بپردازیم. با ما همراه باشید.

  1. مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی زیرووات
  2. علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی زیرووات؛ خرابی خازن موتور
  3. علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی زیرووات؛ مشکلات مربوط به پمپ

چرا ماشین لباسشویی زیرووات آب گیری نمی کند؟

مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی زیرووات

ماشین لباسشویی زیرووات از لباسشویی ها با کیفیت بازار می باشد اما این لباسشویی نیز ممکن است دچار مشکلاتی از جمله عدم آبگیری شود. پیش از آن که به پاسخ سوال چرا ماشین لباسشویی زیروواتآب گیری نمی کند؟ بپردازیم باید توضیحاتی را درباره نحوه عملکرد این لباسشویی ارائه دهیم. زمانی که شما لباس ها را درون دیگ قرار دادید پس از اتمام فرآیند شستشو ماشین لباسشویی زیرووات شروع به خشک کردن لباس ها کرده و آب لباس ها را می گیرد. فرآیند خشک کردن یکی از مهم ترین مراحل در شستشوی لباس ها می باشد و در صورت عدم انجام این مرحله لباس ها به درستی شسته نخواهند شد. در ادامه به توضیح علت بروز این مشکل خواهیم پرداخت.

اگر دنبال خدمات لوازم خانگی سامسونگ هستید، محتوای نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ در تهران در سایت بازتاب را مطالعه نمایید.

علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی زیرووات؛ خرابیخازن موتور

در صورتی که خازن موتور دچار خرابی شده باشد ماشین لباسشویی زیرووات به درستیآب گیری نمی کند. موتور لباسشویی یکی از مهم ترین عوامل در شستشو لباس ها می باشد. این موتور با حرکت خود و انتقال این حرکت به دیگ لباسشویی باعث شستشوی لباس ها می شود. موتور لباسشویی دارای یک خازن می باشد که وظیفه استارت زدن موتور را برعهده دارد. در صورتی این خازن دچار خرابی شود موتور در استارت دچار مشکل شده و روشن نخواهد شد. این مشکل ممکن است باعث شود آب لباس ها توسط لباسشویی گرفته نشود. برای برطرف کردن این مشکل باید سریعا به تعویض این قطعه بپردازید.

 

علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی زیرووات؛ مشکلات مربوط به پمپ

اگر پمپ تخلیه خراب شودماشین لباسشویی زیروواتآب گیری نمی کند. مشکل تخلیه آب در ماشین لباسشویی زیرووات یکی از مهم ترین عوامل در عدم آبگیری از لباس ها می باشد. برای برطرف کردن این مشکل باید به بررسی قطعات زیر بپردازید:

  • پمپ تخلیه وظیفه خارج کردن آب را از درون دیگ لباسشویی به عهده دارد و در صورت خرابی باید تعمیر شود.
  • شلنگ تخلیه وظیفه انتقال آب درون دیگ به لوله فاضلاب را به عهده دارد. در صورت گرفتگی باید به رفع آن بپردازید.
  • گرفتگی فیلتر کف لباسشویی باعث عدم تخلیه آب و عدم آبگیری لباسشویی می شود.
  • خرابی پروانه های پمپ باعث بروز این مشکل شده و برای رفع آن باید پروانه ها تعمیر و یا تعویض نمایید.
  • ۰۰/۱۱/۰۲
  • محمد باقر رهمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی